Regionalny Inżynier Sprzedaży

PPH COOL , firma z branży chłodniczej będąca liderem w zakresie produkcji i sprzedaży ekologicznych agregatów wody lodowej z czynnikiem R290 poszukuje inżyniera z doświadczeniem technicznym i handlowym w zakresie chłodnictwa i klimatyzacji na stanowisko:

Regionalny Inżynier Sprzedaży
Wymagania:
  • znajomość branży chłodniczej i klimatyzacyjnej
  • wykształcenie wyższe techniczne
  • umiejętność doboru urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych
  • znajomość zagadnień z zakresu instalacji chłodniczych i hydraulicznych oraz automatyki
  • co najmniej kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży urządzeń i/lub instalacji chłodniczych i klimatyzacyjnych
Oferujemy:
  • szkolenia
  • samochód służbowy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w zespole doświadczonych inżynierów w firmie z 40 letnią obecnością na rynku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Inżynier Sprzedaży Klimatyzacji pomp ciepła

Firma: Elektronika S.A.

Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań, ul. Świętego Michała 100

Data dodania: dzisiaj

Opis stanowiska Do głównych zadań Inżyniera Sprzedaży należy pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, wsparcie techniczne i doradzwo w doborze właściwych urządzeń dla potrzeb instalacji klimatyzacji czy pomp ciepła. Inżynier Sprzedaży wspierany...

Inżynier sprzedaży (automatyka przemysłowa)

Firma: ManpowerGroup

Miejsce pracy: pomorskie / Gdynia

Data dodania: wczoraj

Zadania: Obsługa bieżących Klientów oraz rozwój rynku na terenie województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskiego, zachodniopomorskiego (2-3 z powyższych) Realizacja planów sprzedażowych Budowanie i utrzymywanie relacji z odbiorcami...