kreatywna praca

Kreatywna praca

Szukając kreatywnych profesji, warto sięgać po zawody wymagające wielu specjalizacji. Takim jest inżynier sprzedaży. Aby nim zostać, należy poznać co najmniej w stopniu dobrym tajniki psychologii, socjologii, marketingu jak również techniki sprzedażowe.

Zawód inżyniera sprzedaży jest stosunkowo nową profesją o bujnym rozwoju. W perspektywie czasu można się spodziewać, iż inżynieria sprzedaży będzie się miewać tylko lepiej. Zatacza ona coraz szersze kręgi i staje się coraz bardziej dostępna, nie tylko dla wielkich korporacji, ale i niewielkich przedsiębiorców. Zaletą inżynierii jest ograniczenie kosztów, zwłaszcza reklamy, przy osiąganiu zadowalających wyników sprzedaży.

Satysfakcja w tym zawodzie jest niezmiernie ważna, daje ona motywację do dalszej pracy, utwierdza nas w przekonaniu, iż robimy coś dobrze i że jest to potrzebne. Wymiernymi efektami pracy, głównie koncepcyjnych są wyniki sprzedaży, dochody firmy. Oczywiście zdarzają się też projekty nieudane i projekty, w których koszty okazały się wyższe od zakładanych, projekty wymagające modyfikacji na różnych etapach ich realizacji. Mimo szerokiej wiedzy inżynier sprzedaży nie jest nieomylny.

Post Navigation

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *